Teamleder til Midttrafiks billetkontroladministration

Midttrafik vil levere god kvalitet før, under og efter rejsen!

Vil du være med til at sikre det, sammen med dine 7 dygtige kolleger. Billetkontroladministrationen står for en kombination af skriftlig sagsbehandling og telefoniske henvendelser fra kunder, som har modtaget en kontrolafgift.

Selve billetkontrollen er udliciteret til en privat virksomhed.

I din rolle som teamleder har du reference til afdelingschefen, og du får du ansvar for at lede, motivere og fastlægge retningen for medarbejderne i dit team. Du får et stort ansvar og et selvstændigt handlerum i en åben og hjælpsom kultur.

Vores nye teamleder, skal udover at være daglig leder af billetkontroladministrationen, også selv deltage i opgaveløsningen, når der er behov for det. Du indgår i Midttrafiks lederteam. 

Dine arbejds- og ansvarsområder vil bl.a. være:

  • Ledelse af dit team, du gennemfører MUS, laver vagtplaner, overvåger sygefravær mv.
  • Deltagelse i teamets opgaver efter behov
  • Samarbejde med interne og eksterne samarbejdspartnere
  • Forbedring af IT-systemer, som teamet har ansvaret for
  • Ansvar for økonomi i teamet, herunder lønbudgettering og opfølgning
  • Års-, måneds- og ad hoc – rapportering
  • Ad-hoc deltagelse i tværgående projekter
  • Deltagelse i Midttrafiks lederteam

Hvem er du:

  • Du har min. 3-5 år ledererfaring, måske er du i dag leder for en funktion i en offentlig virksomhed, sikkerhedsbranchen, forsikring eller lign.
  • Du er administrativ og økonomisk stærk, og du kommunikerer ubesværet i både skrift og tale på dansk og engelsk
  • Du er superbruger på IT, og det vil være en fordel, at du har kendskab til AI, herunder hvordan AI kan bidrage til en mere effektiv opgaveløsning og en bedre kundeservice
  • Det er vigtigt, at du kan sætte en tydelig retning for teamet, samtidig med at du kan skabe følgeskab til opgaverne
  • Du er robust, hviler i sig selv, og løser konflikter på en naturlig og kompetent måde
  • Du er serviceminded, og du trives godt blandt mange forskellige mennesker
  • Er motiveret og energisk og trives godt i højt arbejdstempo

Løn- og ansættelsesforhold:

Tiltrædelse hurtigst muligt.
Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst
Der er tale om en fuldtidsstilling med fleksibel arbejdstid.

Ansøgning:

Stillingen kan søges vi linket nederst på siden, og ansøgningsfrist er 6. januar kl. 12.00.
Første samtalerunde forventes afholdt tirsdag 14. januar. Anden samtalerunde afholdes d. 20. januar.

Vil du vide mere:

Du er velkommen til at kontakte Gunnar Nielsen på +45 7022 9222 eller Martin Boisen Tams hos Midttrafik på tlf. +45 874 08318



Midttrafik som arbejdsplads

Midttrafik samarbejder med kommuner, region, og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse.

Vi er 130 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive og vi spørger ofte kunder og leverandører om vi gør det godt nok.

Vores kultur er kendetegnet ved frihed under ansvar, fokus på god balance i arbejdslivet og høj medarbejdertilfredshed.

Midttrafik er en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling. Hverdagen er præget af opgaver og krav, men også et fagligt inspirerende miljø.

Du kan læse mere om Midttrafik på midttrafik.dk eller følge med på Facebook.com/midttrafik.dk og linkedin.com/company/midtrafik

Se hvad vores medarbejdere siger om Midttrafik på midttrafik.dk/job/mod-vores-medarbejdere/

Midttrafik
Søren Nymarks Vej 3, 8270 Højbjerg