Teamleder til HR- og Ledelsessekretariatet hos Midttrafik i Århus
Vi søger en erfaren og veluddannet samt engageret teamleder til at lede vores ledelsessekretariat, hvor du bliver en stærk sparringspartner til vores direktør og en fast del af Midttrafiks lederteam. Du vil få direkte reference til Direktøren.
Sekretariatet består af 7 kompetente kolleger, der glæder sig til at samarbejde med dig.
Du vil få et stort ansvar og et selvstændigt handlerum. Du bliver en del af en hjælpsom og åben kultur med stor frihed til opgaveløsning. I din rolle som teamleder får du ansvar for at lede, motivere og fastlægge retningen for kollegerne i dit team.
Vores nye teamleder, skal udover at være daglig leder af ledelsessekretariatet, også varetage en række HR-relaterede opgaver. Du bør derfor have betydelig erfaring og fagligt indsigt i HR-området, som gør dig i stand til at yde rådgivning på et fagligt højt niveau, hvor du sikrer forretningsorienteret og effektivt HR.
Dine arbejds- og ansvarsområder vil bl.a. være:
- Personale- og arbejdsmiljøledelse
- Sparring med chefteamet, herunder input til hvordan teamet bidrager til Midttrafik’s strategimål
- Rådgivning i komplekse problemstillinger på HR- området.
- Bistå lederne ved HR- spørgsmål og i implementering af værktøjer.
- Udvikling og implementering af IT-systemer, som teamet har ansvaret for.
- Ansvar for økonomi i teamet, herunder lønbudgettering og opfølgning
- Års-, måneds- og ad hoc – rapportering
- Sekretariatsbetjening af samarbejdsudvalg
- Deltagelse i, organisering og koordinering af tværgående projekter.
Hvem er du:
Vi forventer, at du kommer med mindst 3-5 års ledelsesmæssig erfaring fra en lignende stilling og gerne offentlig organisation.
Du har solid erfaring inden for HR og kendskab til det offentlige arbejdsområde. Du navigerer sikkert i forståelsen af personalejura, administrative sagsgange og organisationens behov.
Vi ser gerne du er certificeret i persontest og kan gennemføre persontest opgaver. Eller er motiveret for at gennemføre uddannelse i persontest til anvendelse ved rekruttering.
Som person har du gennemslagskraft og vedholdenhed, du er tydelig, serviceorienteret og tager ansvar for dit område. Du samarbejder med godt humør.
Det er vigtigt, at du evner at holde fast i en opgave og sikre dig, at den bliver fulgt til dørs. Du er administrativ stærk og har flair for IT. Din erfaring giver dig tilstrækkelig faglig ballast til at kunne rådgive ledelsen.
Løn- og ansættelsesforhold:
Løn- og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst
Der er tale om en fuldtidsstilling med fleksibel arbejdstid.
Ansøgning:
Stillingen kan søges vi linket nederst på siden og ansøgningsfrist er 16. oktober 2024 – kl. 12.00
Første samtalerunde forventes afholdt i uge 43 og 2.den runde den 30. oktober 2024.
Tiltrædelse hurtigst muligt.
Du kan læse mere om Midttrafik på www.midttrafik.dk eller følge med på Facebook.com/midttrafik.dk og dk.linkedin.com/company/midttrafik
Se hvad vores medarbejdere siger om Midttrafik på www.midttrafik.dk/job/mod-vores-medarbejdere/
Vi samarbejder med TESTMANDEN om denne ansættelse:
Du kan se mere på www.testmanden.dk og du er velkommen til at kontakte Gunnar Nielsen på +45 7022 9222 eller gunnar@testmanden.dk
Om Midttrafik som arbejdsplads
Midttrafik samarbejder med kommuner, region, og private vognmænd om at levere en god kollektiv trafik til borgerne i Region Midtjylland. Vi er et fælleskommunalt trafikselskab, som ledes af en politisk bestyrelse.
Vi er 130 ansatte, som sætter pris på en spændende arbejdsdag med en stor kontaktflade til kunder og samarbejdspartnere. Vi bruger målstyring til at sikre, at vi er effektive og vi spørger ofte kunder og leverandører om vi gør det godt nok.
Midttrafik er derfor en organisation i konstant udvikling, hvor der sjældent er langt fra idé til handling. Hverdagen er præget af opgaver og krav, men også et fagligt inspirerende miljø.
MidttrafikSøren Nymarks Vej 3, 8270 Højbjerg